اطلاع از قیمت چادر برزنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش چادر ترانزیتی و برزنتی و آدرس atraschador.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 1071
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چادر برزنت را می‌توان با قیمت های متنوع خریداری کرد. این پوشش را می‌توان برای کاور کردن کالا و تجهیزات و یا مثلا چادر ماشین به کار برد. شاید بتوان پرکابردترین پوشش برای فضاهای متنوع که در صنایع مختلف به کار می‌رود، همین پوشش برزنتی است. معمولا چادر برزنتی برای ساخت و تهیه چادرهای مسافرتی نیز به کار می‌رود. ممکن است جنس این نوع چادرها از پلی استر باشد. گاهی از سه لا 6 لا نخ برای ساخت آن استفاده می‌شود. یکی از روش‌های خرید این نوع محصول نیز استفاده از سایت اینترنتی است. قیمت روز برزنت متری در سایت موجود است.

بخش فروش: 09120634885

 

 





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : صابر خسروی
ت : شنبه 22 آبان 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');